Služby

Prečo si vybrať nás?

 
Spoločnosť PASEO Reality zastupuje človek pôsobiaci na realitnom trhu 18 rokov bez prestávky, ktorý dokonale pozná problematiku na realitnom trhu. Radi si vypočujeme požiadavky klienta, zodpovedne poradíme a navrhneme mu vhodné riešenie. S dôverou sa môžete na nás obrátiť so svojou požiadavkou. Poskytujeme právnu ochranu, sprostredkovanie úverov a poistenia. Len za posledný rok sme predali nehnuteľnosti s 90 % úspešnosťou.
 

Naše služby

 

Základnými piliermi úspechu našej spoločnosti sú služby, ktoré poskytujeme predávajúcim, kupujúcim alebo prenajímateľom. Okrem širokého spektra základných služieb ponúkame aj doplnkový servis. Pomôžeme vám s vybavením hypotekárneho úveru, poistenia, zabezpečíme právne poradenstvo, ale aj sťahovanie, upratovanie, odkúpenie nehnuteľnosti a mnohé iné.

Ak ste kupujúci

 
  1. Zadefinujeme vaše požiadavky.
  2. Určíme jednotlivé parametre nehnuteľnosti, ktoré odzrkadľujú vaše požiadavky (veľkosť, lokalita, dispozícia, cena).
  3. Váš osobný maklér podnikne všetky potrebné kroky na splnenie vašich požiadaviek.
  4. Získanie potrebných informácií a zabezpečenie osobnej prehliadky nehnuteľnosti.
  5. Zhodnotenie stavu nehnuteľnosti, jej predajnej ceny a trhovej ceny.
  6. Váš osobný maklér má všetky znalosti a predpoklady na rokovanie o cene. Stanoví taktický postup a zhodnotí všetky možnosti vyjednávania.
  7. Ak je to potrebné, prizve sa do procesu hypotekárny maklér, ktorý vám pomôže pri nastavení financovania nehnuteľnosti.
  8. Zabezpečíme celý kúpno-predajný proces advokátom a elektronickým podpisom i návrhom na vklad. Dohliadneme na právnu čistotu a správny priebeh. Nemusíte nikam inam chodiť, celý prevod sa zrealizuje u nás.
  9. V prítomnosti makléra dochádza k prevzatiu nehnuteľnosti a k nej prislúchajúcim dokumentom, ako sú preberací protokol či fotodokumentácia stavu médií a stav energií.
  10. V tomto bode môže do procesu vstúpiť, ale nemusí, sprostredkovateľ poistenia, či už nehnuteľnosti alebo úveru pre vyšší pocit finančnej istoty a bezpečia.
  11. Zabezpečenie doplnkových služieb – dopravy, sťahovanie a ostatné dohodou (maľovanie alebo upratovanie).
  12. Ak ste nehnuteľnosť kupovali ako investičnú príležitosť, radi vám pomôžeme s jej prenájmom.
  13. V prípade záujmu zvýhodnenia oproti ostatným klientom, možnosť vystupovať cez našu spoločnosť ako agent kupujúceho.

Ak ste predávajúci;

 
  1. Náš maklér sa dostaví na osobnú prehliadku nehnuteľnosti, zistí technický stav, spíše potrebné informácie a prezrie si aj dané okolie.
  2. Stanoví sa reálna predajná cena nehnuteľnosti na základe historických dát (predošlých realizovaných obchodov) a reálnej trhovej ceny konkurenčných nehnuteľností v danej lokalite.
  3. Maklér spracuje ponukovú prezentáciu vašej nehnuteľnosti pre ďalšie nevyhnutné marketingové účely. Zabezpečí sa potrebná dokumentácia – pôdorysy, mapy, aktuálny výpis z katastra nehnuteľností, územné rozhodnutia, stavebné povolenia, záložné práva.
  4. Pripravíme vašu nehnuteľnosť na predaj, zabezpečíme fotodokumentáciu. Zvážime potrebu home stagingu (jednoduchá, ale profesionálna estetická úprava interiéru s pomocou bytového dizajnéra s cieľom vyzdvihnúť prednosti nehnuteľnosti).
  5. Pridanie vašej nehnuteľnosti na web stránky a portály do 24 hodín od uzavretia spolupráce.
  6. Aktívne vyhľadávanie potenciálnych záujemcov a aktívne párovanie aktuálnych ponúk a dopytov nehnuteľností.
  7. Spolupráca s inými maklérmi v snahe predať vašu nehnuteľnosť.
  8. Umiestnenie reklamných pútačov s kontaktom na vášho osobného makléra.
  9. Prehľad aktivít makléra, stanovenie nasledujúcich krokov a prediskutovanie spätnej väzby od záujemcov.
  10. Prehliadky nehnuteľností. Zabezpečenie dňa otvorených dverí.
  11. V prípade záujemcu sa zabezpečí rezervačná zmluva a rezervačný poplatok.
  12. Zabezpečenie kúpno-predajných zmlúv advokátom.
  13. Podáme návrh na vklad prevodu vlastníctva na príslušný kataster nehnuteľností, aj so všetkými potrebnými dokumentmi elektronicky bez potreby návštevy Okresného úradu-katastrálneho odboru.
  14. Odovzdáme nehnuteľnosť jej novému majiteľovi aj s preberacím protokolom alebo fotografiu so záznamom energií.

Ak ste prenajímateľ

 
  1. Náš maklér sa dostaví na osobnú prehliadku nehnuteľnosti, zistí technický stav, spíše potrebné informácie a prezrie si aj dané okolie.
  2. Pristúpime k analýze trhu a zhodnotíme ponuku prenájmov v danej lokalite.
  3. Stanoví sa prijateľná cena prenájmu Vašej nehnuteľnosti na základe historických dát (predošlých realizovaných prenájmov) a ceny prenájmu konkurenčných nehnuteľností v danej lokalite.
  4. Maklér spracuje ponukovú prezentáciu Vašej nehnuteľnosti pre ďalšie nevyhnutné marketingové účely. Zabezpečí sa potrebná dokumentácia, pôdorysy, mapy atď.
  5. Pripravíme Vašu nehnuteľnosť na prenájom, zabezpečíme fotodokumentáciu. Zvážime potrebu home staging-u (Jednoduchá, ale za to profesionálna estetická úprava interiéru s pomocou bytového dizajnéra s cieľom vyzdvihnúť prednosti nehnuteľnosti).
  6. Pridanie Vašej nehnuteľnosti na web stránky a portály do 24h od uzavretia spolupráce.
  7. Aktívne vyhľadávanie potenciálnych záujemcov a aktívne párovanie aktuálnych ponúk a dopytov nehnuteľností.
  8. Spolupráca s inými maklérmi v snahe prenajať Vašu nehnuteľnosť.
  9. Umiestnenie reklamných pútačov s kontaktom na Vášho osobného makléra.
  10. Prehľad aktivít makléra, stanovenie nasledujúcich krokov a prediskutovanie spätnej väzby od záujemcov.
  11. Prehliadky nehnuteľností. Zabezpečenie dňa otvorených dverí.
  12. Zabezpečenie nájomných a podnájomných zmlúv.
  13. Odovzdanie nehnuteľnosti jej novému nájomníkovi aj s preberacím protokolom.

Ak ste nájomca

 
  1. Zadefinujeme vaše požiadavky.
  2. Určíme jednotlivé parametre nehnuteľnosti, ktoré odzrkadľujú vaše požiadavky (veľkosť, lokalita, dispozícia, cena).
  3. Váš osobný maklér podnikne všetky potrebné kroky pre splnenie vašich požiadaviek.
  4. Získanie potrebných informácií a zabezpečenie osobnej prehliadky nehnuteľnosti.
  5. Zhodnotenie stavu nehnuteľnosti, ceny prenájmu s cenami podobných nehnuteľností v danej lokalite.
  6. Váš osobný maklér má všetky znalosti a predpoklady na rokovania o cene. Stanoví taktický postup a zhodnotí možnosti vyjednávania.
  7. Zabezpečíme kompletný zmluvný servis, dohliadneme na právnu čistotu a správny priebeh celého procesu.
  8. V prítomnosti makléra dochádza k prevzatiu nehnuteľnosti a k nej prislúchajúcim dokumentom, ako preberací protokol opisujúci aktuálny stav nehnuteľnosti a energií.
  9. Zabezpečenie doplnkových služieb – sťahovanie, doprava, ostatné dohodou (maľovanie, či upratovanie).

Rozsah jednotlivých služieb závisí od vzájomnej dohody medzi klientom a PASEO Reality. Rozsah daných služieb môže byť odlišný a upravuje ju zmluva o sprostredkovaní.

Právne služby

 

Podcenenie dôležitosti zmlúv Vám môže spôsobiť mnohé problémy a starosti. Spoľahnite sa v tejto veci na nás a našich advokátov. Našou prioritou je zabezpečiť právnu čistotu, bezpečnosť a diskrétnosť.

Provízia

 

Predaj, kúpa alebo prenájom nehnuteľností je proces, ktorý si vyžaduje patričné know-how, vedomosti i neustále štúdium. To sú všetko atribúty potrebné pre tie správne služby. Tento proces v sebe skrýva mnohé náklady spojené s marketingom, propagáciou nehnuteľnosti, inzerciou, právnym servisom, odmenou maklérovi alebo samotnou odmenou pre referenčného makléra. Všetky tieto výdavky vedú k úspešnému zakončeniu obchodného vzťahu.

Predaj alebo Kúpa

 

Obvyklá odmena pre makléra predstavuje isté percento alebo fixnú sumu z ceny nehnuteľnosti a väčšinou ju hradí predávajúci. Ak do procesu vstupuje referenčný maklér /tipér/, táto provízia sa delí medzi maklérmi.

Nájom alebo Prenájom

 

V drvivej väčšine prípadov platí prenajímateľ svojmu maklérovi odmenu vo výške jedno mesačného nájmu + DPH (Obdobne je to aj v prípade nájomcu, ktorý zaplatí tomu svojmu maklérovi odmenu vo forme jedno mesačného nájmu). Po uzavretí nájomnej, resp. podnájomnej zmluvy skladá nájomca vratnú kauciu v hodnote jedno mesačného nájmu prenajímateľovi.